15 Nisan 2011 Cuma

Roaccutane ilacı nedir ne değildir?

Günümüzde hele de gençlerin ciltlerine, yüzlerine çok önem verdiği aşikar. Bundan dolayı da ellerinden geleni yapmak isterler. Nasıl mı diye soracak olursanız. Şimdi bu konuda anlatacağım ilaç bir o kadar çok faydalı, bir o kadar da ölüm tehlikesine varacak tarzda tehlikeli. Tanıtacağımız ilacın ismi Roaccutane. Roaccutane’nin kısaca tanımını yapmak gerekirse; intahara yol açtığı için Amerikada yasaklanan Türkiye de yasak olmayan akne tedavisinde kullanılan tehlikeli bir ilaç..

İntihara yol açtığı konusunda tartışmalara neden olmuş sivilce ilacı. İlacı kullandıktan sonra intihar eden 66 vaka tespit edilmiş. 1998 yılında ilacın üzerine “intihara yol açabilir” uyarısı eklenmiştir. Türkiye de Roaccutane adı altında satılmaktadır. Sivilce değil akne ilacıdır, aradaki farka nüans deyip geçmeyiniz. Bu ilacı hamilelerin ve “hamile kalma olasılığı bulunanların” (bu nasıl bir kümeyse artık) kullanması tehlikelidir. Bu bakımdan doktor ilacı yazarken özel form imzalattırır “(ro)accutane kullandığım sürece hamile kalmayacağıma söz veririm, and içerim gerekirse” şeklinde.

Roaccutane ilacının yan etkilerini kısaca bir yazalım.

AĞIR DEPRESYON!
Eklem ağrıları
Düzensiz aralıklarla burun kanaması
Ciltte, özellikle dudaklarda ve gözlerde kuruma
Kolesterolde artış
Derinin aşırı hassaslaşması (Örneğin kaşınan yeri sertçe veya uzun süre kaşırsan direkt yara oluyormuş.)
Yanak şişmesi
Kemik yoğunluğunu azaltması (veya kemiklerdeki delik sayısını artırması)
Birde ilaçı kullananlardan duyalım neymiş ne değilmiş;

4,5 aydır kullanıyorum,hemen hemen bütün yan etkilerini yaşadım.hatta ilaç almak için girdiğim bir eczanede ,ben daha birşey söylemeden “roaccutane almaya mı geldiniz?”şeklinde bir dumur bile yaşadım.tecrübelerimden yararlanarak söyleyebilirim ki kullanan kişiler belleri veya eklemleri ağrıdığında şaşırmamalılar.veya burunları sürekli olarak kanayıp ,burnun içinde kabuk olup solunumu engellediğinde de önemli olan burun içini yumuşak tutmak e yaşanan ortamı nemli kılmaktır.sürekli olarak kuruyan dudakları saymıyorum..
İlk haftalarda uykusuzluk da yapabilir.. tabi bütün bunlar alınan doza bağlı. en güzel veya tek güzel etkisi de haftada bir kere bile yıkanılsa saçların hiç ama hiç yağlanmaması.. ama şu anda cildim hayatım boyunca olmadığı gibi pürüssüz ve yumuşak.. yanlız roaccutane yüzde izler veya çukur bölgeler bırakabiliyor.. bunların da bir kısmı peeling ile gidebiliyor..
Sivilcelerin kokunu kurutan ama tedaviden sonra bi posta da antidepresan kullanmama sebep olan ilac.. hastanın, tedavi suresince ve sonrasindaki 1 yıl boyunca kan vermeyeceğini, hasta bayan ise hamile kalmayacağını taahhut eden bir belge imzalamasi gerekiyor..

Kullanmayı düşünen arkadaşlara yardımcı olmak için kullanan arkadaşlar yorumlarını alt tarafta bildirebilirler.

8 yorum:

  • poyraz tolga says:
    15 Nisan 2015 14:48

    MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANKARADA TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR WAHATSAP VİBER LINE VAR OZELEDE AÇIK SAYGILARIMA 05373215942 05373215942

  • poyraz tolga says:
    26 Ağustos 2015 15:50

    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

  • Unknown says:
    31 Ekim 2015 14:27

    Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım sonrası 05358520456

  • Unknown says:
    31 Ekim 2015 14:28

    Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456

  • ..... says:
    12 Nisan 2016 14:06

    Slm ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy Gebze kartal seksi seven bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum seksde doymam yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK am yalamayi cok seviyorum büyük yarak seven bağara bağara sikşmek istyen evli bayanlar arasn eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 am yalamayi cok seviyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum bende hertürlü seks mevcut yeterki dürüstlük olsun yeterli istanbul gerçek durur ciddi iyi bir seks yapmak istiyorum diyen kendine güvenen bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm tel 05537753404 seksi arkadaş arayan bayanlar kızlar evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok

  • adem says:
    14 Eylül 2016 11:55

    507.053.63.33.Slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın ve atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

  • adem says:
    14 Eylül 2016 11:57

    507.053.63.33.Slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın ve atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

  • . says:
    28 Mart 2017 11:28

    Inlete İnlete Zevkde boşalmak isteyen evli mutsuz dul bayanlar bekliyorum tel 05537753404

Yorum Gönder