26 Nisan 2011 Salı

Benzinde ve Dizelde En Az Yakan Arabaların Listesi Kaynak: Benzinde ve Dizelde En Az Yakan Arabaların Listesi

En az yakan arabalar. En az yakıt tüketen araçların listesi. 100 km.de en az yakan araba hangisidir ? Euro dizelde en ekonomik araba markası. En az yakıtla en fazla giden araba modelleri. 100 km.de en ekonomik motorlu arabalar. En az yakıt tüketimine sahip otomobiller. 0-100 de en az yakıt yakan araç modeli.


Dizelde En az yakan otomobillerin listesi;
Cıtroen 1.6 HP Mekanik
Şanzıman: Manuel
Tüketim: 4,1 LT
Motor Türü: Euro 5
Fıat Punto 1.3 Multijet Mekanik
Şansıman: Manuel
Tüketim: 4,1 LT
Motor Türü: Euro 5
Cıtroen 1.4 HDI Mekanik
Şanzıman: Manuel
Tüketim: 4,1 LT
Motor Türü: Euro 4
Peugeot 107 Mekanik
Şanzıman: Manuel
Tüketim: 4,1 LT
Motor Türü: Euro 4
Seat Ibıza 1.6 Mekanik
Şanzıman: Manuel
Tüketim: 4,2 LT
Motor Türü: Euro 5
Ford Fıesta 1.6 Mekanik
Şanzıman: Manuel
Tüketim: 4,2 LT
Motor Türü: Euro 4
Ford Fiesta 1.4 Mekanik
Şanzıman: Manuel
Tüketim: 4,2 LT
Motor Türü: Euro 4
Fiat 500 1.3 Multijet Mekanik
Şanzıman: Manuel
Tüketim: 4,2 LT
Motor Türü: Euro 4
Fiat 500 1.3 Multijet Mekanik
Şanzıman: Manuel
Tüketim: 4,2 LT
Motor Türü: Euro 5
Audı A3 1.6
Şanzıman: Otomatik
Tüketim: 4,3 LT
Motor Türü: Euro 5

Benzinde En Az Yakan 10 Araba;
Suzuki-Alto Mekanik
Şanzıman: Manuel
TüketiM. 4,4 LT
Motor Türü: Euro 5
Citroen C1 0I Sx Mekanik
Şanzıman: Otomatikleş
Tüketim: 4,6 LT
Motor Türü: Euro 4
Peugeot 107 Mekanik
Şanzıman: Manuel
Tüketim: 4,6 LT
Motor Türü: Euro 4
Peugeot 107 Mekanik:
Şanzıman: Otomatikleş
Tüketim: 4,6 LT
Motor Türü: Euro 4
Hyundaı-i10-1.1 Team Mekanik
Şanzıman: Manuel
Tüketim: 5 LT
Motor Türü: Euro 5
Hyundaki-i10-1.1 Select Mekanik
Şanzıman: Manuel
Tüketim: 5 LT
Motor Türü: Euro 5



Kaynak: Benzinde ve Dizelde En Az Yakan Arabaların Listesi

0 yorum:

Yorum Gönder