28 Nisan 2011 Perşembe

Youtube Copyright School Eğitimi

youtube copyright school nedir ne işe yarar,youtube hesabıma girerken copyright school sayfası geliyor
Bugün Youtube profilime girdiğimde karşıma Copyright School sayfası geldi. Bir türlü hesabıma ulaşamadım, birkaç anket tarzında sorular soruyor ve yanında bir de video var. Ne yaptıysam bir türlü sayfadan kurtulamadım, yani hesabıma ulaşamadım. (Sonradan çözümünü buldum, videoyu sonuna kadar izlemeniz, yani izlemiş gibi yapmanız gerekiyor.) Bende nette araştırdım ve aşağıdaki bilgiye ulaştım. İşte Youtube’in Copyright School eğitimi ile ilgili detayları..

Youtube yakında kullanıcılarına eğitim vermeye başlayacak. Eğitimin içeriği telif hakları üzerine olacak. Üstelik zorunlu bir eğitim olacak. Yani siteye girmeye çalıştığınızda karşınıza çıkacak ve zorla izleyeceksiniz.

Happy Tree Friends videolarındaki karakterlerden oluşan bir animasyon video izletilecek. Adı YouTube Copyright School ve 4,5 dakika uzunluğunda.

Son zamanlarda çok fazla uğraştığı telif hakları konusunu bu şekilde çözmeye çalışacak olan Youtube bakalım ne kadar başarılı olacak

0 yorum:

Yorum Gönder