26 Nisan 2011 Salı

Direniyorum Rafet El Roman Şarkı Sözü

Direniyorum

Sessiz bir mecra şimdi hayat sen giderken

Soğuktan da soğuk dondu yüreğim,durdu yaşam

Savaş sonrası gibi kalbimin içi kan ve revan

Büyür git gide inan yokluğun azap yeryüzünde

Günahlarımla boyanmış bir hayat var kalan geriye

Gözyaşlarıyla yazılmış her satır sözlerimde

Direniyorum acılarına yine dünya

Yalanmış aşkların da

İnadına yaşıyorum ama sorma

Kıyamet ortasında

Tags:
direniyorum, direniyorum rafet, direniyorum rafet el roman şarkı sözü, direniyorum rafet el roman şarkı sözleri, direniyorum rafet el roman sözleri, rafet el romanın direniyorum şarkı sözü, rafet el roman direniyorum şarkı sözü, direniyorum rafet söz, direniyorum rafet şarkı sözleri, direniyorum rafet şarkı söz
Direniyorum Rafet El Roman Şarkı Sözü yazısına ait etiketler : Direniyorum, Direniyorum Rafet El Roman, direniyorum sözü, Rafet El Roman 2011 albümü, Rafet El Roman Direniyorum şarkısı sözü, Rafet El Roman Direniyorum şarkısının sözleri, Rafet El Roman Direniyorum sözleri
Direniyorum Rafet El Roman Şarkı Sözü

0 yorum:

Yorum Gönder