1 Haziran 2011 Çarşamba

Bir Çocuk Sevdim Dizisi Atv Ekranlarında Başlıyor



ATV’de yeni yayın döneminde ‘Bir Çocuk Sevdim’ adlı yeni bir dizi ekrana gelecek. Yapımcılığını TMC Film’in üstlendiği dizide önceki gün dünyaevine giren Bülent İnal ile Çetin Tekindor oynayacak.

Dizinin yönetmen koltuğunda ‘Gönülçelen’, ‘Kasaba’ ve ‘Asi’ gibi dizileri çeken Cevdet Mercan oturacak.

Milliyet’in haberine göre, dizinin kadın başrol oyuncusu için ise arayış sürüyor.



Tags:
Bir Çocuk Sevdim Dizisi Atv Ekranlarında Başlıyorhttp://www.domatez.net/
Benzer Konular

Benzer Konular
Bir Çocuk Sevdim Dizisi Atv Ekranlarında Başlıyor yazısına ait etiketler : Atv Bir Çocuk Sevdim, Bir Çocuk Sevdim, Bir Çocuk Sevdim Bülent İnal, Bir Çocuk Sevdim dizisi, Bir Çocuk Sevdim dizisi kadrosu, bülent inal yeni dizisi
Bir Çocuk Sevdim Dizisi Atv Ekranlarında Başlıyor

0 yorum:

Yorum Gönder