15 Haziran 2011 Çarşamba


Öylü Karayel Kimdir Hayatı

Kıvanç Tatlıtuğ ve Buğra Gülsoy başrollerinde oynayacağı bazı kaynaklara göre Cevdet Bey ve Oğulları bazı kaynaklara görede Kuzey-Güney adını taşıcak olan dizide bayan karakter olarak geçiyor..
Peki kimdir ?20 yaşındaki  Tiyatro Krek’in ‘Güzel Şeyler Bizim Tarafta’ adlı oyununda canlandırdığı başörtülü Ayşe rolüyle dikkat çekmişti. İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı öğrencisi ’in kendi ağzından hayatı..
“Küçükken onun oyun provalarına giderdim. Yani tiyatronun yabancısı değilim. Ortaokulda aklımın bir ucunda oyuncu olma isteği vardı. Liseye kadar başka meslekler düşündüm, mimarlık gibi mesela. Lisede kararımı verdim, konservatuara gidip oyuncu olacaktım. Önce Kenter Tiyatrosu’nda kısa bir eğitim aldım, sonra da konservatuara girdim. Ama bu kararım ailem tarafından pek hoş karşılanmadı.” Öykü’nün anne ve babası İstanbul Üniversitesi İktisat mezunu. “Hani bir mesleğin olsun, oyunculuğu da hobi olarak yaparsın,” diyerek telkinlerde bulunmuşlar. Lakin kızlarının çok istekli olduğunu görünce pes etmişler. Tabii dayısı Mehmet Özsezgin, Öykü’ye tam destek vermiş. Oyunda birlikte rol aldığı Bartu Küçükçağlayan, Öykü’nün okuldan arkadaşı. Tiyatro Krek’in yeni oyunu için oyuncu arandığını Küçükçağlayan’dan öğrenmiş. Seçmelere katılmış. 30-35 aday arasından Öykü seçilmiş ve Ayşe rolüyle sahneye ilk defa adım atmış. Şimdilerde ise Kıvanç Tatlıtuğ’un yeni dizisinde bayan karakter olarak adı geçiyor..
Öylü Karayel Kimdir Hayatı yazısında telif haklarına ve yasalara aykırı bir bilgi veya link bulunuyorsa lütfenburadan iletişime geçiniz.

Tutmayın beni... Yorum yazcam.

Yorum ekleye bilir yada yazı için geri bildirim gönderebilirsiniz..Bu yazı için yorumlarına abone ol: subscribe to these comments RSS.

 
 
 
Yorum içerisinde kullanabileceğiniz Html tagları :
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Yazıya yorum yazdığınızda yorumunuzun hemen yanında bir Gravatarınız yayınlanacaktır.Hani benim Gravatarım?.


0 yorum:

Yorum Gönder