9 Haziran 2011 Perşembe

İbrahim Akın'ın Galatasarayla son durumu Spor hAberleri

İbrahim Akın tercihini yaptı!09.06.2011 17:23:02
Galatasaray'ın transfer listesinde ön sıralarda yer alan İbrahim Akın, transferinin gerçekleşmesini istediğini söyledi.İbrahim Akın, Radyospor'dan Özgür Sancar'a yaptığı açıklamada, "Daha önce Beşiktaş'la da temaslar olmuştu; fakat kulüpler arasında anlaşma sağlanamadı.



Şu anda Galatasaray'la temaslar sürüyor. Ben başkanımız Göksel Gümüşdağ'a irademi söyledim. Galatasaray'a gitmek istiyorum. Başkanımız uygun bulursa bu transfer gerçekleşir. Teknik direktörümüz Abdullah Avcı ile kendimi buldum. Geçen sezon neredeyse tüm maçlarda oynadım. Süreklilik sağladığımı düşünüyorum ve büyük takımda oynamam gerektiğini düşünüyorum. Galatasaray'da Fatih hocanın olması benim için çok önemli... Fatih hocayla çalışmak benim bundan sonraki kariyerim açısından da çok önemli. Galatasaray'da başarılı olacağımı düşünüyorum" dedi.

Başarılı futbolcunun menajeri ise "Belediyespor Kulübü Başkanı Göksel Gümüşdağ'a irademizin ne yönde olduğunu söyledik. İbrahim Akın'ın transferinin Galatasaray'a gerçekleşmesini istiyoruz. Göksel bey, Fatih Terim'le bir görüşme yaptı. Sanırım bir iki gün içerisinde bu görüşmenin sonucu ortaya çıkacak. Umudumuz bu transferin gerçekleşmesi yönünde" diye konuştu.

0 yorum:

Yorum Gönder