7 Mayıs 2011 Cumartesi

Anneler Günü kutlu olsun! bugün anneler günü


Bütün dünyada bugün Anneler Günü. Bütün Annelerin bu özel Gününizi en içten dileklerimizle kutluyoruz. Anneler Günü kutlu olsun. Mayı ayının her ikinci pazar günü olduğu gibi bu senede Anneler Günü ülkemizde ve bütün dünyada kutalnıyor. bütün annelerin anneler günü kutlu olsun.



Anneler Günü, 87 yaşındaki Fidan birini geçiren depresyondaki anne bin Yezîd … Fidan Yazıcıoğlu, oğlu kaybetme Anneler Günü Kahramanmaraş helikopter kazasında ağrı Muhsin Yazıcıoğlu giriyor.Büyük oğlu Yusuf Mimar Sinan Fidan Yazıcıoğlu Yezid çeyrek annesi evin hayat devam etti, telefon nedeniyle Anneler Günü ve onu arıyorum kim bu özel günde kabul edilebilir kutlamak için evine ziyarete geldi.

Çok oğlunun da sevdim, anne kimse hatırını kırmadığını Yezid,”Oğlum rahat bir dinlenme yeri olduğunu belirterek,”dedi.o Yezîd, şunları söyledi belirtti annesini ziyaret için fırsat bulursa Anneler Günü, her zaman, geç onu her Yazıcıoğlu arama:O zaman her way”occurrence telefon olacaktır. Telefon bir gün daha geçti. (Nereye gidiyorsun?) Diye sordum. (Anacığım ne yapıyorsun?) Dedi. (Oğlumu iyiyim) dedim. (Yine nereye gideceksin?) Dedim. (Kahramanmaraş) gidin, dedi. (Go Bye-Bye, hızırlar, hazır oğlum yardımcısı olsun) dedi. (Ben bu anacığım bekliyordum) dedi. Gitmiş. Geldi akşam haberleri. …” Yerde rahat Rest

O annenin acısını ifade etmek çok zordur, oğlu Yezid, oğlu ve diğer bulunamayacağını Sun İsmail dedi gün telefonla yerlerini İHA muhabiri rapor,”Tanrı gazeteciler, haber et diye oraya koydu. Bu haber vermeseydi nerede kim bilirdi. Ey oğlum bu gün göremedim. İhtiyarlığımın Ben sıkıntılar’s gününde gördüm”dedi.Anne Yazıcıoğlu, oğlunun ölümünün ardından ziyaretçi sayısı çok, o Anneler Günü getirdi Year”awards”because Annesi dedi hala belirten yalnız bırakılmadıklarını.Ayrıca, tüm annelerin Anneler Günü kutlamaları Fidan Yazıcıoğlu,”o evlat edinme acı hiç canlı said”God.

0 yorum:

Yorum Gönder