5 Mayıs 2011 Perşembe

Gülfidan Çocuklar Duymasın Bu Felsefe yaktı beni şarkısı dinle

Çocuklar duymasın atv ekranlarında devam ediyor yeni ekibe katılan izmirli aile süper şarkıları skeçleri ile gülmekten kırıyor herkesi
Ömrümün baharında oo bir öküze vuruldum oo.
İçten içe dedim ona o bana niceden etti.
Usanmadım anlattım oo hayatın anlamını oo.
O beni hiç sevmedi gitti ellerin oldu.
Bambaşkadır felsefem ne Sokrat ne Eflatun.
Bu felsefe yaktı beni taşa tuttu yıktı beni.
Kocaman kocaman sevsem saçının her teline ölsem.
Videosu






Gülfidan Çocuklar Duymasın Bu Felsefe yaktı beni şarkısı dinle yazısına ait etiketler : Çocuklar duymasın bu felsefe yaktı beni, çocuklar duymasın ömrümün baharında bir öküze vuruldum, çocuklar duymasında gülfidanın söylediği şarkı dinle, felsefe şarkısı dinle çocuklar duymasın
Gülfidan Çocuklar Duymasın Bu Felsefe yaktı beni şarkısı dinle

0 yorum:

Yorum Gönder