10 Aralık 2010 Cuma

Samsung Galaxy Tab – iPad (videolu anlatımı Özellikleri

Telefon üreticileri arasında üst sıralarda yer alan Samsung. Apple’ın ipad modeline karşı açtığı savaşı yenebilir mi bu konuda kafamda soru işaretleri yok değil ama kullanıcıların yorumlarına baktığımda ipad kadar olmasa da olumlu sonuçlarla karşılaşıyorum.Android  işlemtim sistemine ait bu pad ile ipad’i karşılaştırmak gerekirse sanırım ikisinin de farklı artıları var. İlk olarak Androidişlemcisi olan Samsung’a bakmak gerekirse güvenlik açısında ipad’in yanında sınıfta kalıyor. Virüs vb. sistemlere karşı güvenliği en üst düzeyde olan ipad bu konuda bir 1-0 önde. Ancak flashlı siteler olsun, program yükleme kolaylığı olsun Samsung Galaxy Tab ipad’i ne kadar geçmiş görünse de Apple kullanıcınin isteği üzerine değil kendi istekleri doğrultusunda kullanıcıyı yönlendirme inatlarından kurtulmuyor. Galaxy Tab’ın diğer bir artısı ise arttırılabilir belleğe sahip olması. Ancak arttırılabilir bellek sd kart ile olduğu için veri akışının ipad kadar hızlı olup olmayacağını bilemiyorum. 7 saatlik pil ömrü ile ipad’e yetişemiyrn Samsung Galaxy yine sınıfta kalıyor. İpad’in 10 saatlik pil ömrü kullanım kolaylığı konusundan mükemmel. Ancak program yükleme konusunda itunes üzerinden program yükleme insanı bazen delirtebiliyor. Program, dosya vb. donanımları Samsung Galaxy Tab ile kolay bir şekilde yükleyebiliyorsunuz.Samsung’un diğer bir artısı görüntülü görüşme yapabilme durumunun olması. Ancak bu durumu bir sonraki versiyonunda ipad’in yapacağını tahmin ediyorum.
Dokunmatik ekran konusuna gelince şimdiye kadar Apple ile kafa kafaya yarışabilecek hiçbir alet görmediğim için bu konuda hiçbir yorum bile yapmıyorum. HD görüntüsü ilede İpad Galaxy arkasında bırakıyor.
Apple övdüm Samsung yerden yere vurdum diye düşünmeyin hepsinin farklı  özellikleri var ancak hangisini alırdınız diye soran olursa tabiki Samsung tercih ederim.


Samsung Galaxy Tab – iPad Videolu ANLATIMI


0 yorum:

Yorum Gönder