14 Aralık 2010 Salı

Yaprak Dökümü Ağlama Babacım Şarkısı Sözleri

Yaprak Dökümü Ağlama Babacım Şarkısı Sözleri

Son 4 bölümü kalan bir dizinin sonunda neler yaşanacağı merak konusu. son bölümde yer alan şarkıda oldukca etkileyici
Yaprak Dökümü Ağlama Babacım Benim sözleri
Meğer ne kadar küçükmüş dünya
Hiçbir yere sığamıyorum
Çaresizliğim dipte sevdalarım yenik
Aldım başımı gidiyorum
Herkes kadar masumum
Herkes kadar yalancı
Ellerim diken dolu hayallerim bitkin
En az benim kadar yorgun hancı
Ağlama babacığım benim için
Başını dik tut elbet geçer
Kötülere hüküm vermek Tanrının işi
Bize affetmek düşer
Ağlama babacığım benim için
Başını eğme hiç elbet geçer
Kötülere hüküm vermek Tanrının işi
Bize affetmek düşer
Herkes kadar masumum
Herkes kadar yalancı
Ellerim diken dolu hayallerim bitkin
En az benim kadar yorgun hancı
Ağlama babacığım benim için
Başını dik tut elbet geçer
Kötülere hüküm vermek Tanrının işi
Bize affetmek düşer
Ağlama babacığım benim için
Başını eğme hiç elbet geçer
Kötülere hüküm vermek Tanrının işi Bize affetmek düşer

0 yorum:

Yorum Gönder