26 Mart 2011 Cumartesi

2011 Miss Turkey Güzelleri Loreal Paris

Bu sene FoxTV ekranlarında Loreal Paris sponsorluğunda izlediğimiz Miss Turkey yarışmasında ilk 40′da kalan güzel kızlarımızın bazılarının isimlerini sizlerle paylaşmak istedim. Elimden geldiğince isimlerini yazmaya çalışdım bazılarını izlerken isimlerini duyamadığım için yazamadım ama şimdilik elimde olan listeden sizlere gerekli bilgileri veriyorum.

Listede bulunanlar TV’de izlerken yazdığım isimlerdir. Bazı isimler eksik ilerleyen zamanlarda eksiklerde düzeltilecektir.


Tuğba Deve
Tuğçe Şentürk
Fadime Dede
Gamze Demirbolat
Gizem Karaca
Gülşah Paykar
Handan Kül
Hazel Pehlivan
Hilal Uzun
İlayda Kamçı
Melis Semerci
Melisa Aslı Pamuk
Meltem Altınışık
Merve Sarıbaş
Merve Tosuncu
Merve Uluzlar
Mine Çetinkaya
Özlem Ergin
Pelin Kaya
Seçil Enç
Azra Ece Akdemir
Buket Kupik
Büşra Avcı
Deniz Özder
Ece Eylül Yar
Eda Özmercan
Elif Ayşe Aslıhangiray
Elif Korkmaz
Ezgi Niza Özcan
Seçil İnce
Ecehan Etcim
Işıl Efe
alıntıdır:www.domatessuyu.com

1 yorum:

  • Anonymous says:
    28 Mart 2011 05:05

    ben senden daha çok biliyorum.

Yorum Gönder