16 Temmuz 2011 Cumartesi

Motorola Xoom Deneyimim

Bugün size yeni aldığım Motorola Xoom özelliklerinden ve deneyimlerimden bahsedeceğim. Nasıl aldım derseniz şöyle söyliyim zaten TTNET ve Türk Telekom abonesiyim. Türk Telekom Motorola Xoom Kampanyası olduğunu sitesinde gördüm. Şimdi bir telekom bayisine gidip mi alsam diye düşündüm yoksa online da alabilir miyim diye düşündüm. Google.com.tr ye girdim. Arama çubuğuna ” motorola xoom başvurusu ” yazdım ve aradım ilk çıkan siteye girdim. Sizden bir aratın ve görün.Online başvuru formu varmış hemen doldurayım dedim bakalım nolcak diye. Telekombasvurum.com‘dan aradılar. Tablet bilgisayar kampanyasında İstanbul içerisine hizmet veriyoruz dediler. E ben de İstanbul’da olduğum için bilgilerimi aldılar ve 1 gün sonra evraklarla beraber gelip teslim ettiler. Bayiye gitmeme bile gerek kalmadı .

10 saattir kullanıyorum şu an ve hiç bir sorun yok. Özelliklerini de aşağıda yazacağım. Kablosuz klavye de almayı düşünüyorum. Böylece daha rahat editörlük işlerimi yapabileceğim. Artık her yerde yanımda olacak bu MOTOROLA XOOM.
Motorola Xoom özelliklerine genel olarak bir bakalım:
KAMERA
5 MP kameraya sahip. Ayrıca 2 MP web kamerasını da görüntülü görüşmelerde kullanabiiyorsunuz
DİJİTAL ZOOM özelliği ise mevcut. Çift led flaşa sahip Motorola Xoom. Otomatik focus özelliği ile de bir nesneye fokuslanabiliyor.

MÜZİK ÇALAR
Motorola XOOM’da Android ™ sistemine sahip Müzik Çalar mevcut. 720p video kaydetme ve oynatma özelliği ile multimedya alanında da çok ses getirecek. Oynatabilen formatlar : AAC, H.263, H.264, MP3, MPEG-4, ACC + Gelişmiş, OGG, MIDI, AMR NB, AAC. Movie studio yazılımı ile videoları da istediğiniz gibi kesip biçebiliyorsunuz.

BATARYA
Motorola xoom Tablet bilgisayarın bataryası 24 saat gitmekte. Bu teorik bir rakam tabiki. Kullanıma göre değişiyor. Kablosuz ağlara bağlandığınzıda Wi-Fi aracılığıyla 10 saat internet kullanabileceksiniz. Sadece müzik dinlemek için ise 3.3 gün süre yetecektir. Bekleme modunda 14 gün kalabiliyor. 10 saat video oynatabiliyorsunuz. Kaç tane filim izleyebileceğinizi siz tahmin edin artık.

MESAJLAŞMA
E-POSTA 3
Kurumsal Sync, Google Mail, POP3/IMAP (gömülü), Kurumsal Dizin Arama (GAL)
Anında Mesajlaşma (IM) 3
Google Talk ™



BAĞLANTI ÖZELLİKLERİ
WIFI
802.11 a, b, g, n
Bluetooth ® TEKNOLOJİ 4
Stereo Bluetooth ® teknolojisi 2.1 + EDR + HID
Web listeleyici
Sekmeli tarama, Krom imi senkron, Gizli modu, Form otomatik doldurma Android HTML Webkit,
SENKRONİZASYON
Kurumsal Sync, Gota
Bağlayıcı Tipi
Micro USB, HDMI çıkışı
VERİ İLETİM HIZI 5

Motorola xoom Arayüz
IŞIK-DUYARLI EKRAN
ÖZEL NAVİGASYON
5 tam ve kişiselleştirilebilir ana ekran
Büyütmek İÇİN BASKI
DOKUNMATİK EKRAN
Sanal klavye
Yatay ve Dikey
Sesli komutlar
MİKROFON
Dahili mikrofon

BELLEK 6
32 GB’a kadar gemide
İşlemci Hızı
1GHz Dual Core
ACCELEROMETER
Evet
SENSÖRLER
Yakınlık, ortam ışığı, barometre, jiroskop

Android, Google’ın, Google Logo, Google Maps ve YouTube, Google, Inc ticari markalarıdır.

Benzer Yazılar:
Evden Eve Nakliyat Reklamları
Online Alışveriş - Binlerceurunvar.com
Türkiye’nin En Büyük 2 Kişilik Oyunlar Platformu!
İnternetin En Çilek Oyun Sitesi!
Sakal çıkarma Minoxidil
Motorola Xoom Deneyimim yazısına ait etiketler : Motorola Xoom, motorola xoom kampanyası, motorola xoom kullanımı, telekombasvurum.com, Türk Telekom
Motorola Xoom Deneyimim

0 yorum:

Yorum Gönder