26 Temmuz 2011 Salı

Açık İlköğretim 3.Dönem Sınav Sonuçları

19 Haziran 2011 Pazar günü yapılan açık ilköğretim 3.dönem sınav sonuçları açıklandı.

açık ilköğretim sınav sonuçlarını öğrenebilmek içinhttp://aio.meb.gov.tr/aionet/ogr_login.aspx adresine girerek giriş yapıp ders notlarınızı görebilirsiniz..



Tags:
açık ilköğretim 3 dönem sınav sonuçları, http aio meb gov tr aionet 19 haziran 3 dönem sınav sonuçları, açık ilköğretim 19 haziran 3 dönemsınav sonuçları, açık ilköğretim sınav sonuçları, açık ilkögretim2011 3 dönem sınav sonuçları, açıkilköğretim ilköğretim2011 3 dönem sınav sonuçları, acik ilkogretim sonuclari 3 donem, açık ilköğreetim, DIŞARDAN İLKÖĞRETİM SINAV SONUÇLARI, AİO 19HAZİRAN SINAV SONUÇLARINA BAK
Açık İlköğretim 3.Dönem Sınav Sonuçları yazısına ait etiketler : 19 haziran açık ilköğretim sınavı sonucu, 2011 3.dönem açık ilköğretim sınavı sonucu, açık ilköğretim, açık ilköğretim 6.sınıf sınav sonucu, açık ilköğretim 7.sınıf sınav sonucu, açık ilköğretim 8.sınıf sınav sonucu, açık ilköğretim okulu, açıkilköğretim sonuçları, aio sınav sonucu, dışardan bitirme, dışardan ilkokul sınav sonuçları, halk eğitim ilköğretim sınav sonucu, III.dönem ilköğretim sınav sonucu
Açık İlköğretim 3.Dönem Sınav Sonuçları

0 yorum:

Yorum Gönder