10 Mayıs 2011 Salı

Laptop Çok Mu Isınıyor? Bunun İçin Ne Mi Yapmalısınız?

Laptop kullanan arkadaşların en büyük derdi olan ısınma sorununa karşı birkaç tüyo vermeye ne dersiniz?

Yaklaşık 8 ay önce aldığım laptop ilk başlarda hiç ısınma diye bir derdi yoktu. Zamanla baktım ki laptop ısınmaya başladı. El vurulmaz hale geldi. Hatta bazen oyun açtığımda laptop çok ısınmadan dolayı kendini otomatik kapatıyordu. İnternette araştırmaya başladım ve bulduğum çözümleri uyguladım. Yaptım ve laptopta hiç ısınma sorunu kalmadı. %90 olumlu sonuç ile karşılaşırsınız. Peki neydi bu çözümler?

İlk öncelikle laptopunuz kapalıyken fan kısımlarını elektrik süpürgesine benzer birşey ile temizleyin. Yani tozları almaya çalışın. Tozları aldıktan sonra bilgisayarınızın alt tarafında olan fanların hava alabileceği şekilde altına kitap benzeri bir eşya koyun ve bilgisayarınızı çalıştırın, zamanla göreceksiniz ki ısınma diye bir sorununuz kesinlikle kalmayacak.

Yukarıdaki deneyimleri bizzat ben yaptım ve olumlu sonuç aldım. Laptopunuzda ısınma sorunu olan var ise yukarıdaki yazdığım bilgileri yapmanız faydanıza olacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder