27 Mart 2011 Pazar

Türkiyenin En Yaşlı Adamı (Video)





İŞTE TÜRKİYE'NİN EN YAŞLI ADAMI




120 YAŞINDAKİ ABBAS DEDEYİ GÖRÜNCE VALİ HAYRANLIĞINI GİZLEYEMEDİ.. Iğdır Valisi Amir Çiçek, yardım istemek için makamına gelen 15 çocuk 102 torun sahibi 120 yaşındaki Abbas Koca'nın elini öptü. 3 aylık yaşlılık maaşı 300 liranın ihtiyaçlarına yetmediği için ziyaret ettiği Vali Amir Çiçek'e dert yanan Abbas Koca, 1915 yılında Ermeni çetelerinin Türklere yaptığı zulmü dün gibi hatırladığını söyledi. Koca, kardeşinin de Ermeni çeteleri tarafından Iğdır'ın merkez Suvaren köyünde şehit edildiğini anlattı. O yıllardaki gibi yokluk içinde olduğunu söyleyen Abbas Koca, "Üç ayda bir yaşlılık maaşı alıyorum. Geçinmem mümkün değil. Devletten hiç yardım almadım. Oğlum uzun süredir işsiz. Buraya utanarak geldim. Siz elimi öpünce duygulandım. Utancımı unuttum. Oğlum iş bulana kadar elimizden tutun" dedi. Vali Amir Çiçek, "Bu vatan için cephede çarpıştınız. Sizin elinizi öpmekten onur duyarım. Sizi kimseye muhtaç etmeyiz. Gereken yapılacaktır" dedi. Haber-Kamera: Suat DENİZ / IĞDIR, DHA
alıntı:hürriyet.com

0 yorum:

Yorum Gönder