26 Mart 2011 Cumartesi

ebru gündeş hamile Mi

Ebru gündeş bilindigi üzere bir aşk yaşadığı söyleniyor. Ebru gündeş aceba hamile mi diye sorular soruluyor yakın bir zamanda herşeyin orataya cıkacagı biliniyor. Bekelyip görecegiz.


EBRU GÜNDEŞ HAMİLE Mİ?

TEY: Peki Ebru Gündeş hamile mi? Böyle bir haber de yayınlandı.

REZA ZARRAB: Bu haber de tamamen yalan. Ben de, Ebru Hanım da avukatlarımıza gerekli işlemleri başlattırdık. Bu konuda gerekli tıbbi raporları da aldık. Olay mahkemeye taşındı.

TEY: Bu kadar çok yalan haber çıkarken neden bir yıl sustunuz o zaman? Keşke daha önce cevap verseydiniz de bu iş bu noktaya gelmeseydi.

REZA ZARRAB: Tunç Bey ben magazin camiasında yaşayan, ya da hayatını oradan kazanan biri değilim. Ben bu dünyanın çok dışındayım. Ben bir iş adamıyım. İşim ve şirketimle ilgili bir ekonomi haberinde çıkabilirim, adım yazılabilir ama benim ne işim var magazinle. O yüzden cevap vermek asla istemedim. Bundan sonra da asla her ne olursa olsun sizden başka bir gazeteciye de konuşmam. Eğer işler bu raddeye gelmeseydi, zaten size de konuşmazdım. Ama artık insanların bu olay hakkında gerçekleri bilmesi gerekiyordu. Şu gerçekleri size açıklarken bile acı duydum. Keşke olaylar bu noktaya gelmeseydi.

0 yorum:

Yorum Gönder