27 Şubat 2011 Pazar

Samsung Galaxy S Shazam ve Device couldn’t connect hatası ile çözümü

Bilindiği gibi Türkiye’de satılan Android’li cihazlarda bir çok özellikten mahrum bırakıldığımız için bir takım çözümlerle bu sınırlamaları aşabiliyoruz. (Samsung Galaxy S Turkcell ROM a Market Yükleme)
Eğer Samsung Galaxy S’e yeni bir versiyon yükledikten sonra, (örneğin Froyo 2.2) ya da cihazı resetledikten sonra Shazam uygulaması artık çalışmamaya ve aşağıdaki hatayı vermeye başladıysa, bunun için bir çözüm buldum.
“Sorry your device couldn’t connect. Your tag is stored for you to resubmit. Tap Unsubmitted tag in My Tags when you’re connected again.”
Problemin kaynağı APN ayarlarındaki bir eksiklikten kaynaklanıyor. Normalde yüklenen ROM’larda ya TURKCELL ISP internet ayarları otomatik olarak geliyor ya da hiç bir ayar bulunmuyor. Hiç bir ayar bulunmadığı durumlarda yeni bir APN tanımlayıp, APN kısmına küçük harflerle “internet” yazmak, cihazı internete çıkarmak için yetiyor. Ancak bazı uygulamalar sadece bu ayar ile çalışmayabiliyor. Shazam da bunlardan biri. Çözüm için aşağıdaki ayarları yapın.
Not: Bu çözüm sayede Turkcell için geçerlidir.

1- Ayarlar/Kablosuz ve ağ/Mobil ağlar/ Erişim Noktası Adları bölümüne girin. Turkcell MMS haricindeki tüm profilleri silin.
2- Öncelikle Menü/Yeni Apn bölümüne girip Turkcell ISP adında(ya da istediğiniz bir ad) bir profil oluşturun ve sadece APN kısmına küçük harflerle “internet” yazın.
3- Bu ayar cihazı internete çıkarmak için yeterli. Ancak Shazam’ın bağlantı problemini çözmek için TURKCELL WAP adında yeni bir profil daha oluşturmalısınız. Yeni bir Turkcell Wap profili oluşturup aşağıdaki değerler ile ayarlayın(kullanıcı adı:gprs, şifre:gprs ya da her ikisini de boş bırakın):
Son olarak Turkcell WAP profilini seçili hale getirin ve bingo! Shazam artık çalışıyor 





0 yorum:

Yorum Gönder